Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Täältä löydät vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin, jotka koskevat anonyymia tekstiviestejä, yksityisyyttä ja palvelumme toimintoja.

Anonyymit tekstiviestit toimivat erityisen järjestelmämme avulla, joka piilottaa todellisen lähettäjän numeron. Vastaanottaja näkee numerosi sijasta joko satunnaisnumeron tai valitsemasi tunnisteen.

Huoltotoiminto käsittää seuraavat vaiheet:

  1. Syötät viestin tekstin ja vastaanottajan numeron verkkosivustollamme
  2. Valitse lähettäjän tyyppi (satunnaisnumero, palvelun nimi jne.)
  3. Maksat palvelusta
  4. Järjestelmämme lähettää viestin vastaanottajalle
  5. Voit seurata toimituksen tilaa reaaliajassa

Samaan aikaan vastaanottajalla ei ole mitään keinoa jäljittää, kuka viestin todella lähetti.

Kyllä, palvelun käyttäminen nimettömien tekstiviestien lähettämiseen on laillista useimmissa maissa. Tiettyjä rajoituksia kuitenkin on:

  • Palvelun käyttäminen uhkausten, loukkaavan sisällön tai muun laittoman sisällön lähettämiseen on kielletty
  • Palvelun käyttö petokseen, kiristykseen tai sosiaaliseen manipulointiin on kielletty
  • Roskapostiviestien lähettäminen suurina määrinä on kielletty

Pidätämme oikeuden kieltäytyä palvelusta, jos epäillään rikkomusta, ja tehdä tarvittaessa yhteistyötä lainvalvontaviranomaisten kanssa.

Tekstiviestien toimitusvarmuus on yli 98 %. Teemme yhteistyötä johtavien tekstiviestiaggregaattoreiden kanssa, ja meillä on suoria sopimuksia teleoperaattoreiden kanssa monissa maissa.

On kuitenkin muistettava, että seuraavat tekijät voivat vaikuttaa toimitukseen:

  • Vastaanottajan puhelin voi olla pois päältä tai verkon kantaman ulkopuolella
  • Tuntemattoman lähettäjän esto voidaan aktivoida vastaanottajan puhelimessa
  • Teleoperaattori voi suodattaa viestejä, jotka muistuttavat roskapostia
  • Joissakin maissa kansainvälisten tekstiviestien vastaanottamiseen voi liittyä rajoituksia

Jos viestiä ei toimiteta 24 tunnin kuluessa, palautamme rahasi tai tarjoamme, että lähetämme sen uudelleen ilmaiseksi.

Useimmissa tapauksissa tekstiviesti saapuu perille muutamassa sekunnissa lähettämisestä. Toimitusaika ei yleensä ylitä 5-10 minuuttia.

Harvoissa tapauksissa toimitus voi kestää jopa 24 tuntia verkon ruuhkautumisen tai teknisten ongelmien vuoksi. Voit aina seurata viestisi toimitustilaa reaaliajassa verkkosivustollamme.

Kyllä, palvelumme tukee tekstiviestien lähettämistä hymiöiden ja eri kielten kanssa, mukaan lukien kyrilliset kirjoitukset, hieroglyfit ja muut Unicode-symbolit.

On kuitenkin huomattava, että räätälöityjen symbolien käyttö voi vähentää tekstiviestin merkkien enimmäismäärää 70 merkkiin (latinalaisille symboleille oletuksena olevan 160 merkin sijasta), ja se voi myös vaikuttaa toimituskustannuksiin.

Kun olet lähettänyt viestin, saat yksilöllisen tunnisteen, jonka avulla voit seurata toimituksen tilaa verkkosivustollamme.

Toimitustiloja on useita:

  • Luotu: Viesti on tallennettu palvelimellemme
  • Maksettu: Viesti on maksettu ja on valmis lähetettäväksi
  • Lähetetty: Viesti lähetettiin palveluntarjoajan verkkoon
  • Toimitettu: Vastaanottaja on avannut viestin (ei käytettävissä kaikilla palveluntarjoajilla)
  • Lue: Vastaanottaja on avannut viestin (ei käytettävissä kaikilla palveluntarjoajilla)
  • Virhe: viestin toimituksessa on ilmennyt ongelma

Tila päivittyy automaattisesti reaaliajassa, mutta voit päivittää sen myös manuaalisesti napsauttamalla seurantasivun "Päivitä tila" -painiketta.

Etkö ole löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota yhteyttä tukipalveluumme, niin autamme sinua mielellämme!